למצוא את בן/בת הזוג המתאים לי ביותר

חיפוש אהבה

בלחיצת יד

ספר בשפת הגוף:

ד"ר אמיר הלמר – מומחה בינלאומי לשפת גוף עסקית,
מגיש לכם במתנה את המדריך:  "סודות שפת הגוף"
למעלה מ – 50,000 איש כבר הורידו וקראו את המדריך הזה!

הכנס הקרוב: סודות שפת הגוף

לימודי שפת הגוף שלב א'!

מתקיים במכון מופת, צפון תל אביב.
3 שעות מרתקות שהן מבחינת צוהר לעולם המטורף של שפת הגוף.

קורס אינטרנטי בשפת הגוף - אמיר הלמר

הקורס האינטרנטי בשפת הגוף

איך לקרוא אנשים, להבין ולהשפיע!

בהנחיית:
ד"ר אמיר הלמר – מומחה בינלאומי לשפת גוף, תלמידו של פרופ' פול אקמן
זהו הקורס המקורי! הראשון והמקיף ביותר בישראל!

חיפוש אהבה

למצוא את בן/בת הזוג המתאים לי ביותר

 
       "אם הספינה של חייך טרם הגיעה אל החוף – שחה אליה" (פתגם סיני)

 
העולם בו אנו חיים – עולם טכנוקרטי, עולם התוצאות המהירות ,  עולם של נהנתנות, של אובדן משמעות החיים, של תרבות אמנותית המתבססת על פופוליזם וסיפור מיידי – איבדנו במהלך הזמן את הקשר עם "האני". אנו מחפשים את הכיבוש הבא בלי מודעות עצמית, רק למען הכיבוש.
"אולי יש משהו טוב יותר"…
האם אנו רואים ברכה בגישה זו? האם הזוגיות בעולמנו טובה יותר? מספקת יותר? האם המשפחתיות חמה ותומכת יותר?
כל מי שחשוב לו למצוא מענה לשאלות כאלו ודומותיהן, אני מציע  בחום, לקרוא את הכתוב להלן.
בדברי, אבהיר את גישתי לנושא מציאת בן/בת זוג, בעולם שכזה ואתן רמז להמשך.
לא אחת פונים אלי מתאמנים באמירה :"אני מחפש מישהי שצריכה להיות ……" , אני מזהה בהם, שעדיין אינם מוכנים לזוגיות אמיתית. וזאת, כי בזוגיות נכונה האדם שם דגש על הדברים שהוא  מביא לזוגיות ומה הם הדברים שיוכל להעניק, על מנת שהזוגיות תצמח ותשגשג.
המיקוד הוא במה שמתאים לי ביותר. ברגע שאמצא אותו, תתחיל עבודה של צמיחה וגדילה זוגית.
כיצד אדע מי מתאים לי ביותר?
לשם כך, ובמבט ארוך טווח לפיתוח ולקיום זוגיות טובה ונכונה, עלי קודם כל להתחבר לליבה האמיתית שלי, להעלות למודע את האמת שלי, על יתרונותי וחסרונותי והעיקר – לדעת לקבל את עצמי כפי שאני – את ערכי, את אמונותי ואת הערך המוסף שאני מביא לזוגיות – אותו ערך, שבלעדיו הזוגיות לא תקרום עור וגידים.
"ככל שתאזין לקולך הפנימי בנאמנות גדולה יותר, כן תיטיב לשמוע את הקולות בחוץ". (דאג המרשלד)
 
הערך המוסף  שאני מביא לזוגיות, הוא בדיוק התשובה לשאלה – מה יקרה לזוגיות הזו, שלא היה קורה, אלמלא אני הייתי 50% מהמשוואה הזו.
זו שאלה שאני שואל את עצמי וזו השאלה שבן או בת-הזוג צריך או צריכה לשאול.
המענה מזקק את התרומה הייחודית של כל אחד מבני הזוג, לזוגיות.
באמצעות הבנות אלו אצליח לזהות, האם יהיה באפשרותי להכיל את מי שמולי והאם מי שמולי יוכל או תוכל להכיל אותי, על כל רבדיי – על הצדדים הטובים והפחות טובים שלי.
למפגש הראשון  אגיע, אפוא, ממקום הכי "נקי", מבלי להזדקק לכל אותם קוסמים המציידים במשפטי מפתח ובעצות למיניהן. אגיע ללא מסכות וללא משחקי תפקידים. פי ולבי שווים.
אם למשל, אתרגש– אומר זאת…   אם משהו ימצא חן בעיני – אומר זאת…
ובן או בת הזוג למפגש, שיוקיר/תוקיר דרך זו וימצא/תמצא לנכון להתחבר אלי, אדע שבא/באה ממקום אמיתי ומקבל – וזוהי התחלה טובה.
זוגיות אשר בסיסה אמינות, יש לה עתיד לשגשג.
ובהמשך המפגש הראשון – אציע להתמקד בזרימה התקשורתית בין בני הזוג. תקשורת היא מילת מפתח לכל מערכת יחסים. היכולת לשוחח בפתיחות, ללבן נושאים, לבטא רגשות וצרכים ולשתף את בן או בת הזוג בלבטים, בקשיים ובשמחות – יכולת זו לא תסולא בפז במערכת הזוגית, ואפשר לעמוד עליה כבר בפגישה הראשונה.
אם מתקיימת בפגישה זו שיחה פתוחה על השקפות, תפיסות, סדרי עדיפויות, אמונות – בנושאים שונים ואנחנו נוכחים לדעת שקיימת התאמה די גבוהה בינינו, יש מקום להמשיך הלאה.
כאן המקום לשים לב למה שקורה אם אין הסכמה לגבי נושא מסוים. האם הוא יטואטא מתחת לפני השטח על-ידי בן/בת הזוג, האם תהיה התעקשות, או האם תהיה נכונות לבחון את הענין מזוויות שונות, להסתכל דרך משקפיים אחרות…
נכון, שזו רק פגישה ראשונה ולכן נווכח אולי רק בניצנים של דרכי התנהגות, אך כדאי לשים לב…
 
 
ובהמשך…
 
זוגיות משולה לעץ, שחשיבות רבה לשורשיו. אם נמשיך במטאפורת העץ, הרי שהשורשים הם: הערכים, האמונות והחוזקות של כל אחד מבני הזוג. ביחד הם בונים את החזון המשותף, המהווה את גזעהעץ.
טיפוח הקשר הזוגי, כמוהו כהשקייה ודישון, המביאים את העץ ללבלוב ולפריחה ואת בני-הזוג להגשמה בכל תחומי החיים.
"ערכים לבני-אדם הם כמו שורשים לעצים. ללא שורשים, עצים נופלים ברוחות סער עזות. ללא ערכים, בני אדם נופלים, כשמכים בהם משברי הקיום". (קרלוס ריילס, פילוסוף ספרדי).
אהבתם את המאמר,
רוצים להמשיך להתפתח,
ריכשו עוד היום את מארז ספרי המגלור להצלחה:
https://bodylanguage.ravpage.co.il/migdalor

שתפו את המאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

התפתחות אישית

מגן דוד – מקורו של הסמל

מגן דוד הוא הקסגרמה,כוכב בעל שישה קודקודים, שבו שני משולשים שווי צלעות מונחים זה על זה, העליון חודו כלפי מעלה, והתחתון חודו כלפי מטה, ויוצרים מבנה של שישה משולשים שווי צלעות המחוברים לצלעות משושה. מגן הדוד הינו אחת מהצורות השימושיות בהיכרות ראשונה של תלמידים בבית הספר היסודי ובתיכון עם כללי הטריגונומטריה, ומאפשר בקלות להדגים אלמנטים כגון דמיון משולשים, חפיפת משולשים, יחסים בין זוויות וצלעות. במרחב אוקלידי ניתן להגדיר מגן דוד כללי כך, שני משולשים חופפים, המקיימים את התנאים הבאים:
אף אחד מהם אינו מכיל קודקוד של האחר. השטח החופף ביניהם בצורת משושה .

צורת מגן דוד מופיעה בתרבויות המזרח הרחוק לפני אלפי שנים. היא אופיינית גם לתרבות המוסלמית הממלוכית. הסמל הופיע לראשונה בהקשר יהודי כבר בתקופת הברזל, במאה השביעית לפני הספירה בחותם יהודי שנמצא בצידון. כמו כן הוא הופיע במספר בתי כנסת עתיקים בארץ ישראל בתקופת הבית השני ואחריה, אך נראה שללא כל משמעות מיוחדת שכן הוא הופיע לצד חותם שלמה (כוכב מחומש) וצלב קרס.

השם "מגן-דוד" מוזכר לראשונה במקורותינו בתלמוד הבבלי כשם של ברכה "ברוך אתה ה' מגן דוד" (פסחים קי"ז, ע"ב).

הזיהוי של מגן דוד עם היהדות החל בימי הביניים. בשנת 1354 העניק הקיסר קארל הרביעי ליהודי פראג את הזכות להרים דגל. היהודים בחרו בסמל של מגן דוד.
מהמאה ה-19 נפוץ הסמל מגן דוד גם בחותמות של יהודים ועל פרוכות של ארונות קודש.

מגן דוד בקבלה

העדות הקדומה ביותר לסמל בספרות היהודית מופיעה בספרו של החכם הקראי יהודה בן אליהו הדסי במאה ה-12 בספרו אשכול הכופר. בפרק רמ"ב הוא מוקיע את מעשי האנשים בעם שהפכו את סמל מגן הדוד לפולחן: "ומלאכים שבעה לפני המזוזה נכתבים, מיכאל וגבריאל …וכו' ה' ישמרך וסימן זה הנקרא מגן דוד כתוב בכל מלאך ובסוף המזוזה…". אם כן, באותה תקופה היה זה סמל מיסטי על קמיעות. על רבים היה מקובל שזהו האזכור הראשון של המושג "מגן דוד", אך חוקר הקבלה גרשם שלום קבע כי קדם לו פירוש לספר המאגי "האלף-בית של המלאך מטטרון", שנתחבר בתקופת הגאונים.

לקריאת המאמר
התפתחות אישית

זמן חירותינו

על סף חג הפסח, חג החרות , עולים בי הרהורים אודות המושג חרות, חרות כערך, מידת חרותו של אדם.
המושג חרות עולה בדרך זו או אחרת, בהרבה מאד שיחות אימון. התברר לי שכל אדם מפרש את המושג חרות אחרת, בעיקר בהתייחס לנסיון חייו ולשאיפותיו.
  

לקריאת המאמר
התפתחות אישית

לכל עם יש שם

                     

לכל איש יש שם

לכל איש יש שם, שנתן לו אלוהים ונתנו לו אביו ואמו.
לכל איש יש שם, שנתנו לו קומתו ואופן חיוכו ונתן לו האריג.
לכל איש יש שם, שנתנו לו ההרים ונתנו לו כתליו.
לכל איש יש שם, שנתנו לו המזלות ונתנו לו שכניו.
לכל איש יש שם, שנתנו לו חטאיו ונתנה לו כמיהתו.
לכל איש יש שם, שנתנו לו שונאיו ונתנו לו אהבתו.
לכל איש יש שם, שנתנו לו חגיו ונתנו לו מלאכתו.
לכל איש יש שם, שנתנו לו תקופות השנה ונתן לו עיוורונו.
לכל איש יש שם, שנתן לו הים ונתן לו מותו.
(זלדה)

בהקבלה לשיר הנפלא של זלדה, המצוטט לעיל, האם חשבתם אי-פעם אילו תכונות, אילו איפיונים, היו ביעקב אבינו, ששמו השני היה ישראל, שנתנו לו את שמו, אשר הועבר לכולנו – לכל עם ישראל?

לקריאת המאמר
שפת גוף

הפגישה ששינתה את ההיסטוריה

ב – 15 בספטמבר 1938 נפגש היטלר עם ראש ממשלת בריטניה, בעקבות נאום משולח כל רסן בפני ועידת המפלגה הנאצית בנירנברג, בו השמיע הרודן איומים מפורשים לפגוע בצ'כוסלובקיה.

לקריאת המאמר