מהו אימון אישי?

מאמן אישי

בלחיצת יד

ספר בשפת הגוף:

ד"ר אמיר הלמר – מומחה בינלאומי לשפת גוף עסקית,
מגיש לכם במתנה את המדריך:  "סודות שפת הגוף"
למעלה מ – 50,000 איש כבר הורידו וקראו את המדריך הזה!

הכנס הקרוב: סודות שפת הגוף

לימודי שפת הגוף שלב א'!

מתקיים במכון מופת, צפון תל אביב.
3 שעות מרתקות שהן מבחינת צוהר לעולם המטורף של שפת הגוף.

קורס אינטרנטי בשפת הגוף - אמיר הלמר

הקורס האינטרנטי בשפת הגוף

איך לקרוא אנשים, להבין ולהשפיע!

בהנחיית:
ד"ר אמיר הלמר – מומחה בינלאומי לשפת גוף, תלמידו של פרופ' פול אקמן
זהו הקורס המקורי! הראשון והמקיף ביותר בישראל!

מאמן אישי

מהו אימון אישי?

מושג האימון צמח מתוך עולם הספורט המקצועי בארה"ב, בשנות ה-70 של המאה
ה-20.המאמנים הצליחו לגרום לקבוצות ולספורטאים יחידים להגיע להשגים מרשימים.
הזמינו עכשיו את המדריך השלם לעולם האימון:  המגדלור-ספר אימון אישי.

המאמן הציב דרישות ברורות, התעלם מהרגלים ודפוסים שמנעו מהספורטאים לשפר את השגיהם, הציע חלופות, דרש יישומיות גבוהה וביצועים מבריקים. ידע לדחוף, להניע,לדרוש ולעודד את הספורטאים בזמן הנכון ובמקום הנכון.
השם – coaching , מקורו במילה כרכרה באנגלית, הכוונה להביא אותך ממקום אחד לשני.
אימון הינו תהליך המכין אדם או קבוצת אנשים לתיפקוד הולם במצב עתידי מוגדר.
אימון נועד לשפר ביצועים והשגים באמצעות שותפות מקצועית של מאמן ומאומן, כאשר האג'נדה היא של המאומן.
הדרך באימון היא בניית איסטרטגיה ותכנית פעולה, המציבה מטרות-על ומטרות-ביניים, שהשגתן תבאנה למימוש היכולות הגלומות במאומן.
המיקוד הוא בהווה ובמבט עתידי, תוך שינוי תבניות חשיבה שהמאומן גדל עליהן ואינן מאפשרות לו להשיג את מטרותיו, כמו: "אני לא מספיק טוב", "אני לא מספיק מוכשר", אני שמן מדי", "לא מגיע לי" וכיו"ב. כל זאת, תוך חיזוק ה"אני" ופתיחת ערוצים חדשים בחיים.
מדוע אימון?
בהוויה היום-יומית שלנו, במרוץ החיים, מעטים מאיתנו נעצרים ושואלים את עצמם: "מי אני?" "לאן אני הולך?" "מה אני באמת רוצה?" "מה מתאים לי?" "מה יסב לי אושר אמיתי?" "מהי הצלחה?"
אנחנו (ההוויה שלנו) הננו  פועל יוצא מהמעשים שלנו, שהם תוצאה של המחשבות, האמונות, הערכים עליהם גדלנו ואותם אימצנו. האם הם משרתים אותנו היום? איזה שינוי אנו רוצים? היכן? מתי?.
תחילת הדרך להתפתחות אישית היא במודעות עצמית, בהכרה הכוללת של ההוויה, בהבנה של מרכיבי האישיות ובראיה מושכלת של "עץ החיים" האישי של כל אחד מאיתנו. סוד ההצלחה לצמיחה ולשינוי טמון ביכולתו של האדם ליצור את התנאים שיביאו לסיפוק צרכיו והגשמתו האישית, בכל ענף וענף של "עץ החיים". אני מאמין ביכולתו של האדם למצוא את הכוח היוצר שבתוכו ובאמצעותו להגשים את חלומותיו.
אימון היא הדרך לשינוי המיוחל, לא נבירה ממושכת בעבר אלא  ראייה לעתיד.
סיפוק צרכים ומיצוי הפוטנציאל – היכולות הטמונות בנו.
התפיסה, שהתוצאה של היום היא נקודת הפתיחה של המחר. 
אני יוצא מנקודת הנחה שהאדם הוא הוליסטי, רב- תושייה, יצירתי וכל אשר נדרש להצלחתו כבר נמצא ביכולותיו ובפוטנציאל הגלום בו.
 "זכות היתר של החיים היא להיות מה שאתה"   
(ג'יזף קמפבל)  
מהו המייחד את האנשים המצליחים?
     
המיוחד שבהם נעוץ בגישה שלהם לחיים, בתפיסת הפרדיגמות שמנהלות את חייהם.
באמון אנו מזהים את ההתנהגויות, את ההרגלים, שמעכבים אותנו. לומדים לקדם את מה שמועיל לנו.
בכל אחד ואחד קיים זיק של גאונות, עלינו רק לחשוף אותו. כמו שפסל חושף דמות מתוך הסלע.
                               
           
            
         
           
           
          
                                       
                                                                     
אני קורא לך לגלות את המגדלור שלך,  כדי שתוכל/י  לנווט את ספינת חייך לחוף מבטחים.
גישת האימון –דרך "עץ החיים"  
        
גישת אימון אישי אשר פיתחתי, נקראת "עץ החיים". בבסיסה עומדת האמונה ביכולתו של האדם למצוא את הכוח היוצר שבתוכו, ובאמצעותו להגשים את חלומותיו.
גישה זו אומרת: נכיר את האמונות והערכים שלנו, נאבחן את המשאבים האישיים שלנו ובעזרתם נבנה את החזון האישי – ה"אני מאמין" האישי שלנו. נטמיע את החזון בכל אחד מענפי החיים, ע"י שילוב גוף ונפש: אני, המוח והתת-מודע.
העץ – על שורשיו, גזעו וענפיו – הוא המטאפורה לשיטתי:
 
 
 
מי עשוי להיעזר ולהפיק תועלת מאימון אישי? 
 
* כל מי שרוצה לחקור ולגלות את ה"אני" האמיתי שלו/ה, להתחבר אליו ומשם לצמוח.
* כל מי שרוצה לבנות חזון אישי ומקצועי ולהגשימו.
* כל מי שרוצה לבצע שינוי בחייו/ה.
* כל מי שרוצה להשיג יעדים ומטרות בחיים, שעד היום היו בגדר חלום.
* כל מי שמרגיש/ה "תקוע/ה" ומבקש/ת לפרוץ דרך, לגדול ולצמוח.
* כל מי שרוצה להחזיר את שמחת החיים לחייו/ה.
* כל מי שרוצה לשמור על איזון נכון של ענפי חייו/ה השונים.
* כל מי שמחפש/ת חיזוק לקשר הבין-זוגי.
* כל מי שרוצה לדעת להעביר מסרים בעזרת שפת גוף.
* כל מי שנמצא/ת בהליכי גירושין ומחפש/ת כלים להתמודד עם משבר הגירושין.
* פנוי/פנויה המבקש/ת לחזק את הביטחון העצמי שלו/ה.
 
  
השורשים –  אמונות, ערכים, משאבים אישיים – בעזרתם אנו בונים חזון אישי.
הגזע      –  אני כאדם שלם, צומח ומתפתח, תוך שילוב התובנות של: מי אני?
איך אני פועל? איך אני מגייס את המוח והתת-מודע לעזרתי?
הענפים –    יישום הגישה בתחומי החיים השונים: קריירה, מערכות יחסים, משפחה,
צמיחה אישית, עושר,סביבה פיזית, תרבות פנאי, בריאות וכושר. 

 

כל זאת כדי להניב פירות משובחים, שהם:

 

קבלה עצמית וחיזוק יסודות אישיים; גילוי היעוד בחיים; השגת יעדים; שיפור מערכות יחסים; התמודדות עם שינויים; הפחתת מתחים ולחצים בחיים; מציאת בן/בת זוג; התקדמות מקצועית; יכולת קבלת החלטות בצמתי החיים.
 
                       
נושאי האימון:
– מחשבה יוצרת מציאות.
– הכרה וקבלת העצמי.
– אני הכוח היוצר בחיי.
– הגשמת מטרות ויעדים – זה פשוט קורה!
– בניית חזון אישי.
– יצירתיות כמנוף לשינוי.
– ניהול עולם הרגשות, מיזוג השכל עם הרגש.
– המוח, המודע והתת-מודע – הכוחות הטמונים בהם.
– אימוץ דעות ורעיונות רצויים והצבתם במרכז התודעה.
– שינוי הפרדיגמות בחיינו.
– חוקי היקום – חוק התדר, חוק המיגנוט, חוק 90/10.
– ניהול זמן כנתיב בדרך להצלחה.
– תקשורת בינאישית.
וכל זה לשם:
– טיפוח ההבנה שהאדם הוא הכוח היוצר בחייו ובידיו לחולל את השינוי.
– פיתוח יכולת השגת מטרות ויעדים בתחום האישי והמקצועי.
– קידום יכולת קבלת החלטות בצמתי החיים.
– שיפור מערכות יחסים.
– פיתוח יכולת התמודדות עם שינויים.
– ניהול אפקטיבי בעבודה.
– הקניית טכניקות לשם שיפור המיומנויות המקצועיות והבינאישיות.
  
שלכם,

ד"ר אמיר הלמר (Ph.D.)
נייד   : 050-2250225

 

שתפו את המאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

התפתחות אישית

טו בשבט

"תדשא הארץ דשא עשב מזריע זרע עץ פרי למינהו".
הכר את עצמך, את שורשיך את גזעך את ענפיך. מה מפעיל אותך? מהם ערכיך?

לקריאת המאמר
התפתחות אישית

ניתוח – swot

ניתוח SWOT הינה שיטה לבחינת יכולת העסק לייצר יתרון תחרותי בסביבה שבה הוא פועל (שוק/תעשייה).
השיטה מנתחת את הסביבה הפנימית והחיצונית של הארגון, ועל בסיס הניתוחים מעריכה את סיכוייו של הארגון להצליח.
השם SWOT הוא ראשי תיבות של המאפיינים הנבחנים.

חוזק         Strength        S
חולשות     Weaknesses       W
הזדמנויות  Opportunities       O
איומים       Threats       T  

מודל ה swot מחולק לשתי קטגוריות עיקריות:
סביבה פנימית  וסביבה חיצונית.

סביבה פנימית = חוזקות וחולשות

חוזקות (Strengths): כוללות – משאבים ייחודיים של הארגון, ידע ייחודי ויכולות של הארגון.
כגון: הון, בידול, פריסה ארצית.
השאלות שהארגון צריך לשאול:במה הארגון חזק?מה הייחוד של הארגון? מה המשאב הייחודי של הארגון?
איזה ידע ייחודי קיים לארגון המבדיל אותו ממתחריו?

חולשות (Weaknesses): הגורמים המביאים לנחיתות הארגון ביחס לסביבה החיצונית ומונעים ממנו ליצור יתרון תחרותי.
למשל, אסטרטגיה מיושנת תמנע מהארגון לבצע שינויים דרושים כדי לנצל הזדמנויות בהווה.
תחלופה גבוהה, הון נמוך, פריסה נמוכה.
הארגון צריך לשאול את עצמו מהן הנקודות החל

לקריאת המאמר
התפתחות אישית

גילגולו של המנון

בשלהי המאה ה-19 סיגלה לעצמה כל מושבה בארץ ישראל את השיר שלה: "משאת נפשי" מאת מרדכי צבי מאנה בחדרה, "חושו אחים, חושו" מאת ר' יחיאל מיכל פינס והבילויים בגדרה, "האח, ראשון לציון" מאת אריה ליפא שליט בראשון לציון. מושבות שטרם סיגלו לעצמן שיר עברי משלהן השתמשו בינתיים ב"משמר הירדן". לדעת רבים ביישוב היהודי המתחדש עתיד היה דווקא שיר זה, שחובר אף הוא על ידי אימבר, להיהפך להמנון באחד הימים.

בשנת 1886 קיבל שמואל כהן, פעיל מעולי רומניה, מידי אחיו את קובץ השירים "ברקאי" מאת אימבר שנוספה לו הקדשת המשורר. כהן דפדף בחוברת שנדפסה בירושלים קצת לפני כן ונתפס לשיר "תקוותנו", מפני שמצא בבית התשיעי שתי שורות שדיברו אל ליבו: "רק עם אחרון היהודי גם אחרית תקוותנו". כהן, שהיה גם זמר חובב, התקין לשיר נעימה של זמר שהכיר מילדותו בשם "אויס צ'יא", אודות המולדבים המאיצים בשווריהם בעת החריש . נעימה זו דומה בחלקה הראשון ל"מולדבה" (או "ולטאבה"), אחד הפרקים ביצירה "מולדתי" מאת בדז'יך סמטנה, ומשום כך יש הסבורים כי המלחין הבוהמי שאב אף הוא השראה מזמר עממי זה .

את ניסיון ההלחנה הראשון, אגב, יזם ישראל בלקינד מראשון לציון. בשנת 1882 הוא מסר את מילות השיר ללאון איגלי, מוזיקאי מחונן ואחד משליחיו של הברון רוטשילד לזכרון יעקב. אגלי התקין לחן נפרד לכל אחד מתשעת הבתים המקוריים בשיר. אך ריבוי המנגינות הקשה על השירה, ובסופו של דבר נגנזה הלחנתו.

רחובות שחסרה שיר משלה אימצה את "תקוותנו" אל חיקה, אך במושבות האחרות לא נתנו את הדעת על המילים ולא על המנגינה. "תקוותנו" הפך שיר פופולרי בתפוצות בטרם הושר בפי רבים בציון. היה זה דוד שוב מראש פינה, בעל הקול הערב, שהביא אותו ראשונה לידיעת הקהילות היהודיות בגולה. חזן מברסלאו בשם פרידלנד התקין תווים למנגינה, וכך "תקוותנו" יצא לאור מחדש בחו"ל בשנת 1895 בקובץ שנקרא "ארבע מנגינות סוריות". אותה שנה יצא השיר בארץ ישראל בשנית, ונכלל באסופה "שירי עם ציון", שליקט ממשה מאירוביץ'. השם "תקוותנו" הוחלף אז לראשונה בשם "התקווה", אם כי השם "עוד לא אבדה" דבק אף הוא בשיר באותם ימים, וכך נקרא בכנסים ציוניים.

בשנת 1898 הוצע בביטאון התנועה הציונית "די וולט" פרס בן 500 פרנק, תרומתו של יונה קרמנצקי, עבור מי שיציע המנון עברי ואשר ייבחר, אולם אף שיר לא נמצא מתאים דיו. בקונגרס הציוני הרביעי שוב נדברו בדבר המנון אך לא עשו דבר. לקראת הקונגרס החמישי הציע אימבר את "התקווה" להרצל, אך נדחה. בשנת 1903, בקונגרס הציוני השישי שעסק בתוכנית אוגנדה, הושרה "התקווה" בשירה אדירה, בגלל צירוף המי

לקריאת המאמר